مرکز ورزش

منبعی برای ورزشکاران و ورزش دوستان

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری ورزش

سلام دوستان

برای معلم ورزش شدن میشه گفت دوتا راه رسمی وجود داره و یکیم که همه باش اشنا هستن بند پ هست.

راه اول قبولی در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری که از همون اول استخدام میشید و موقع تحصیل حقوق هم میگیرید.

راه دوم استخدام از طریق آزمون استخدامی اموزش و پرورش هست یا همون ماده 28 ایا.ازمون استخدامی تقریبا چند سالیه که داره منظم برگزار میشه و فعلا هم با توجه به کمبود معلم ادامه خواهد داشت. دروس تخصصی این ازمون شامل مدیریت ورزشی, رشد و یادگیری, فیزیولوژی ورزشی, سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی و تربیت بدنی در مدارس میباشد, دروس عمومی هم شامل زبان , ریاضی, هوش, ادبیات فارسی, معارف, کامپیوتر و اطلاعات عمومی میباشد.

سطح سوالات میشه گفت از ازمون کارشناسی ارشد اسونتره ولی بدون خواندن هم نمیتونید قبول بشید.

حداقل نمره برای قبولی ازمون استخدامی دبیری تربیت بدنی حدود 45 درصد میباشد(میانگین عمومی 20  و میانگین تخصصیا 55)

  • ۵۷۷۱
من دیپلم معماری دارم می توانم معلم ورزش باشم منتظر جوابم
سلام من طراحی دوخته رشتم بعد اینکه دیپلمم رو گرفتم بعد چطوری باید بزنم معلم ورزش
سلام من رشته مکانیک خودرو هستم چطوری میتونم معلم ورزش شم
من از ثبت نام ازمون عملی جا موندم چ راهی وجود داره که برم برا ازمون عملی
چطور میتونم محل ازموو عملی رو تغییر بدم!؟؟
چطور میتونم محل ازموو عملی رو تغییر بدم!؟؟
وقت بخیر برای جا موندگان آزمون عملی هیچ راهی برای ورود دانشگاه فرهنگیان نیست؟
جمعه ۲۵ مرداد ۹۸ , ۱۰:۲۴ محمدحسین بابانژاد
باسلام من دیپلم فنی سال۹۸ هستم وکنکور رشته ریاضی وفنی دادم وبرای انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجازشدم آیا میتونم دررشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد تهران ثبت نام کنم خودم هم درتهران زندگی میکنم
جمعه ۲۵ مرداد ۹۸ , ۱۲:۳۹ محمدحسین بابانژاد
باسلام من دیپلم سال ۹۸ رشته حسابداری هستم فنی حرفه ای درکنکور امسال رشته ریاضی وفنی شرکت کردم ومجاز به انتخاب رشته دردانشگاه آزاد شدم میخواستم بپرسم آیا میتونم رشته تربیت بدنی دانشگاه ازاد تهران راانتخاب کنم خودم هم اهل تهران هستم لطفا منوراهنمایی کنید که چه طور وازچه طریق میتونم ثبت نام کنم از لطفتون کمال تشکر رادارم
سلام من دیپلم سال 98 فنی رشته کامپیوتر هستم و الان خودم تو دانشگاه فنی برای مدرک کاردانی میخونم و سوالم این بود که چطور میتونم استاد دانشگاه و یا عضو هیات علمی دانشگاه تهران در رشته تربیت بدنی باشم
سلام. خسته نباشید. اگه ممکنه بگید برای آزمون عملی از هرکدوم چه تعداد انجام بدیم؟ حقوق معلم ورزش چقدره؟
شنبه ۵ مهر ۹۹ , ۲۳:۰۷ شایان احمدزاده
سلام من در کارنامه کنکور ام به دانشگاه فرهنگیان مجاز نیستم ولی تو ازمون عملی شرکت کرده ام به نظر شما من قبول میشم
۰۹۹۱۸۷۰۸۶۹۰ تماس یا توضیح کامل
سلام من حسین کهوری هستم رشته علوم انسانی میخوانم خواستم ببینم میتوانم برم رشته تربیت بدنی کلاس یازدهم چون خیلی به فوتبال علاقه دارم
سلام وقت بخیر
دیپلم تجربی رو گرفتم امسال
میخوام برای سال دیگه از طریق رشته تجربی برم تربیت بدنی
حداقل رتبه برای دانشگاه تهران چقدر باید باشه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

استفاده از مطالب وبلاگ فقط با ذکر منبع مجاز است.