مرکز ورزش

منبعی برای ورزشکاران و ورزش دوستان

دروس رشته تربیت بدنی

بعد از اینکه در دبیرستان رشته تربیت بدنی قبول شدین و به هنرستان تربیت بدنی رفتین کار شما آغاز میشه وباید یکسری دروس تخصصی تربیت بدنی رو برای گرفتن دیپلم این رشته پاس کنین

دروس تربیت بدنی عبارتند از یکسری دروس عملی (ورزشی) و دروس تؤری که مربوط میشن به علوم ورزشی

جداول زیر دروس رشته تربیت بدنی در مقطع دیپلم هنرستان را نشان میدهددروس تربیت بدنی

دروس تربیت بدنی

بعد از گرفتن دیپلم تربیت بدنی دانش اموز باید در کنکور کاردانی تربیت بدنی شرکت کند و در مقطع فوق دیپلم تربیت بدنی ادامه تحصیل دهد.

  • ۷۴۰۱۰
سلام من سال یازدهم رشته ی ادبیات هستم میتونم باوجودنفس تنگی به رشته ی تربیت بدنی برم یان؟
سلام و درود بنده سیکل ردی دارم سنم چهل و چهار ساله اگه بخوام تو رشته تربیت بدنی فعالیت داشته باشم و تحصیل کنم امکان پذیر هست یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام و درود بنده سیکل ردی دارم سنم چهل و چهار ساله اگه بخوام تو رشته تربیت بدنی فعالیت داشته باشم و تحصیل کنم امکان پذیر هست یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام من میخوام در محیط مربیگری و ... فعالیت کنم نظر شما چی هستش ایا تربیت بدنی باید بخونم؟
الزامی نداره
سلام من دانش اموز رشته کامپیو تر هستم از شاخه فنی.میخوام ک دیپلمو گرفتم کنکور تربیت بدنی و برای شهر تهران بدم میشه اینکار؟؟؟؟؟
سلام من امسال مسخوام انتخاب رشته کنم دوست دارم بیام تربیت بدنی از نظر شما رشته ی خوبی هست یا اینکه سخته؟؟
سلام من به رشته تربیت بدنی خیلی علاقه دارم و سال نهممو رد کردم،از کارو دانش میتونم برم تربیت بدنی یا فنی حرفه ای؟
سلام خسته نباشید سوالی داشتم من رشته دبیرستانم کارودانش بوده و 5 سال قبل پیش دانشگاهی هنر گرفتم الام میخوام تربیت بدنی بخونم اگه لطف کنید راهنمایی کنید چه درسایی باید بخونم برای کنکور سراسری میخواستم خیلی ممنون
سلام میخواستم بدونم رشته تربیت بدنی با رشته علوم ورزشی چه تفاوتی داره؟
سلام. من فوق دیپلم امور اداری دارم و قصدخوندن رشته تربیت بدنی امکانش هست؟؟
ببخشید من دیپلم کامپیوتر دارم الان میخوام ک تربیت بدنی بخونم باید چیکار کنم ؟؟
سلام .من دیپلم عکاسی دارم و میخوام کنکور تربیت بدنی بدم ب نظرتون چ کار کنم یکم راهنمایم کنید و در رشته والیبال فعالیت دارم میخوام مربی بشم ب نظرتون از چ راهی برم زودتر موفق میشم؟ راهنمایم کنید لطفا...
سلام من دانش آموز پایه یازدهم تجربی هستم.میخوام تو دانشگاه رشته ی تربیت بدنی(برای تدریس در مدارس)رو بخونم بنظر تون چی کار کنم دیپلم تجربی بگیرم یا تغییر رشته بدم برم هنرستان.طلفا جواب بدید
من رشته م علوم انسانیه و با توجه ب علاقه زیادی ک ب علوم انسانی دارم
ولی میخوام ک تربیت بدنی رو برا دانشگاه انتخاب کنم
فرصت این هست؟ینی امکانش هست ک آزمون عملی رو خیلی خوب شم؟
من تو بسکتبال فعالیت دارم
من کلاس نهمم خیلی ب ورزش علاقه دارم از بچگی بیشتر رشته های ورزشی و کار کردم ولی قدم 153 میتونم ب رشته تربیت بدنی بیام یا نه؟
سلام من کلاس نهم هستم و می‌خوام رشته تربیت بدنی بخونم چه معدلی بیاد بیارم تا قبول شم؟ممنون
سلام این شماره رو بگیرید *500*73655# اگه خواستید شارژ و اینترنت بگیرید و اگه این شماره رو بگیرید امتیاز برای من میره و کاملا رایگانه
سلام من سال یازدهم تجربی هستم حداقل رتبه ی کنکورم برای دبیرورزش بایدچندبشه؟
خسته نباشید
میخواستم بدونم رشته تربیت بدنیو نمیشه از کنکور زبان انتخاب کرد؟ (خودمم میدونم سوالم مسخرست:/)ولی خب رشتم تجربی بود و چون علاقه ای نداشتم الانم تخصصیاشو نخوندم... کنکورشم بدم حداقل 100هزار میارم:/ چاره دیگ ای نداره؟
سلام ممنون
باسلام رشته ی من در هنرستان عکاسی وتصویربرداری بوده ودیپلم دارم چطورمیتونم دررشته ی تربیت بدنی درس بخونم برای معلمی.
باتشکر
سلام من دو ترم ازرشته ساختمان شاخه فنی خوندم.ولی میخام بدم تربیت بدنی لطفا راهنماییم کنید باتشکر
سلام من لیسانس تربیت بدنی دارم میخوام تغیر رشته بدم ایا امکانش هست از دستش خلاص بشم
سلام من نهم هستم باید معدل چند باشه برای تربیت بدنی
درکنکور قبول بشیم هررتبه ای بیاریم میتوانیم معلم ورزش بشم
سلام خست نباشید ببخشید من دیپلوم تربیت بدنی دارم میخواستم ببینم میتونم بازهم تیپلوم تربیت بدنی بگیرم؟؟؟چون خیلی دوست دارم چنتا دیپلوم تربیت بدنی داشت باشم لطفاً راهنمایی کنید
سلام
یه سوال ازخدمتتون داشتم من سال اخر رشته معماری هستم وهنرستان درس میخونم ازشاخه فنی وحرفه ای میشه برای دانشگاه تغییررشته داد وتربیت بدنی خوند باید واحد پیش نیاز رو پاس کرد ؟؟؟؟لطفا راهنمایی کنید یا مرکزی که مشاوره بده در محدوده ی شهریار لطف کنید بهم معرفی کنید سپاسگزارم
سلام رشته تربیت بدنی از نهم به دهم زیرشاخه کدام رشته ها ااست
سلام من دیپلم کاردانش(کامپیوتر) دارم و 2 ترم هم دانشگاه رو خوندم توی دانشگاه سما الان من میتونم انصراف بدم و برای رشته ی تربیت بدنی توی دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟
سلام برای ورود به رشته تربیت بدنی ،از هنرستانا بریم بهتره یا از یه رشته نظری بریم و بعد کنکور تربیت بدنی بدیم؟ لطفا جواب بدین
خیلیا بهم میگن از شاخ هنظری برو بعد کنکور تربیت بدنی بده
واقعا نمیدونم چیکار کنم
سلام. پسر من در هنرستان رشته کامپیوتر خونده . چطوری میتواند برای ادامه تحصیل تربیت بدنی بخواند
سلام من امسال سال نهم رو تموم کردم و میخوام وارد رشته تربیت بدنی بشم ولی هیچ رشته ورزشی تخصصی ای ندارم آیا اشکالی داره ؟!!!
من امسال دیپلم تجربی رو گرفتم و میخوام بدونم چجوری میتونم از رشته تجربی ب رشته تربیت بدنی برم ؟!
س میخاستم بدونم اعلام نتایج ازمون عملی رشته تربیت بدنی چه زمانیه و یه نفر که تو رشته تجربی کنکور میده باید چه رتبای بیاره تا دانشگاه فردوسی مشهد قبول شه ممنون میشم از راهنماییتون
س میخاستم بدونم اعلام نتایج ازمون عملی رشته تربیت بدنی چه زمانیه و یه نفر که تو رشته تجربی کنکور میده باید چه رتبای بیاره تا دانشگاه فردوسی مشهد قبول شه ممنون میشم از راهنماییتون
س میخاستم بدونم اعلام نتایج ازمون عملی رشته تربیت بدنی چه زمانیه و یه نفر که تو رشته تجربی کنکور میده باید چه رتبای بیاره تا دانشگاه فردوسی مشهد قبول شه ممنون میشم از راهنماییتون
س میخاستم بدونم اعلام نتایج ازمون عملی رشته تربیت بدنی چه زمانیه و یه نفر که تو رشته تجربی کنکور میده باید چه رتبای بیاره تا دانشگاه فردوسی مشهد قبول شه ممنون میشم از راهنماییتون
چهارشنبه ۳ مهر ۹۸ , ۰۰:۳۰ روهمت اباد جاده سیمان
س میخاستم بدونم اعلام نتایج ازمون عملی رشته تربیت بدنی چه زمانیه و یه نفر که تو رشته تجربی کنکور میده باید چه رتبای بیاره تا دانشگاه فردوسی مشهد قبول شه ممنون میشم از راهنماییتون
چهارشنبه ۳ مهر ۹۸ , ۰۰:۳۱ یونس رحمانی داشم
س میخاستم بدونم اعلام نتایج ازمون عملی رشته تربیت بدنی چه زمانیه و یه نفر که تو رشته تجربی کنکور میده باید چه رتبای بیاره تا دانشگاه فردوسی مشهد قبول شه ممنون میشم از راهنماییتون
چهارشنبه ۳ مهر ۹۸ , ۰۰:۳۳ مهدی عاشوری داشم
س میخاستم بدونم اعلام نتایج ازمون عملی رشته تربیت بدنی چه زمانیه و یه نفر که تو رشته تجربی کنکور میده باید چه رتبای بیاره تا دانشگاه فردوسی مشهد قبول شه ممنون میشم از راهنماییتون
سلام من تو رشته کیک بوئینگ و mma و جوجیتسو مقام کشوری دارم و علاقه زیادی به این رشته تربیت بدنی دارم ،میشه یکی از بازار کار این رشته برام بگه؟
سلام و با عرض احترام من دیپلم برق ساختمان دارم و میخوام در رشته ی تربیت بدنی ادامه بدم اگه راهنمایی کنینن ممنون میشم با عرض تشکر
سلام آیا رشته تربیت بدنی کنکور دارد ؟؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
سلام من دیپلم علوم انسانی دارم میشه بگید شرایط قبولی و درسا برای من چطوری هستن؟
سلام من معدلم در هفتم 19.71 هشتم 19.21 نهم نوبت اول 19.57 دوتا مدال شنا هم دارم قدم 180 است میتونم تربیت بدنی بردارم از راه نظری بهتره یا هنرستان
دانشگاه اصفهان رشته تربیت بدنی منطقه دو رشته تجربی چه رتبه ای لازمه؟؟؟؟
دانشگاه اصفهان رشته تربیت بدنی منطقه دو رشته تجربی چه رتبه ای لازمه؟؟؟؟
سلام ببخشید من رشته دانشگام تربیت بدنی کارشناسی پیوسته ترم ۳ هستم میخاستم بدونم شرایط معلم ورزش شدن چجوریه بدون داشتن پارتی اگه میشه راهنمایی کنید اولین کاری که الان باید انجام بدم چیه!؟
شنبه ۱۷ اسفند ۹۸ , ۰۲:۲۴ امیررضا نعمتی
سلام من رشتم ریاضی هستش دوازدهم هستم و در منطقه ۳ البرز تحصیل میکنم میخواستم ببینم برای اینکه بتونم در دانشگاه تهران یا خوبا قبول بشم باید چه رطبه ای بیارم خواهشا جواب بدین برام مهمه البته من مدرسم منطقه ۱ هستش ولی محل زندگی منطقه ۳ کدومش میشه دقیقا لطفا راهنمایی کنید
من امسال انتخاب رشته دارم یک عده بهم میگن برو انسانی کنکور انسانی و بده بعد برای رشتهوتربیت بدنی انتخاب کنن ولی یک عدهومیگن برو هنرستان تربیت بدنی بهتره نظرتون چیه
سلام من کلاس نهمم و میخام دبیرستان رشته تربیت بدنی برم ولی پاهام پرانتزی هست میتونم این رشترو برم یا نه لطفا کمکم کنید مرسی
سلام من می خوام تربیت بدنی بردارم آیا از نظر مالی خوبه یا چجوری می تونم در امد خوبی با این رشته داشته باشم
سلام من قبلا رشته کاردانش بودم ولی سال 98 پیش دانشگاهی رشته انسانی قبول شدم ودیپلم گرفتم وخیلی به تربیت بدنی علاقه دارم وده سال درباشگاه کارکردم باید چه کارکنم
تابتوانم دراین رشته برای فوق دیپلم شرکت کنم؟
جمعه ۱۸ مهر ۹۹ , ۰۰:۴۷ فاطمه عرفانی
سلام من پایه دوازدهم رشته تجربی هستم اما می خوام کنکورتربیت بدنی هم بدمو اگر بشه رشته تربیت بدنیو تو دانشگاه ادامه بدم
میشه بگید چیکارباید کنم؟
سلام من دیپلم رشته تربیت بدنی دارم امسال کنکور دارم نمیدونم رشته خودم رو کنکور بدم یا رشته نظری به نظر شما کدوم مناسب تره و اگه رشته خودم رو کنکور بدم برای قبولی دانشگاه دولتی رتبه ام باید چقدر باشه
سلام ببخشید من امسال دیپلم رشته تجربی رو میگیرم سال اخرم ولی ب ورزش خیلی علاقه مندم ومیخوام کنکور تربیت بدنی بدم راهنماییم میکنید؟
سلام من کلاس دهم رشته تجربی هستم الان اول ساله و من می خوام تغییر رشته بدم و برم تربیت بدنی این رشته چه شغل هایی رو شامل میشه؟؟
سلام من امسال انتخاب رشته دارم می خوام رشته ی تربیت بدنی بردارم یکم تو معدل تو هشتم ۱۸.۵۵ آوردم می تونم رشته ی تربیت بدنی بردارم؟
سلام من دوازدهم انسانی هستم برای کنکور باید چه دروسی رو بیشتر بخونم و امکان قبولی در تربیت بدنی رو بالا ببره
سلام من دانش اموز سال یازدهم رشته گرافیک هستم و علاقه ب تربیت بدنی دارم باید چیکارکنم اصلن میشع برم؟؟
سلام
من علاقه زیادی به ورزش و تربیت بدنی دارم و میخوام بعد از گرفتن فوق دیپلم برم کره جنوبی.
میتونم بورسیه بگیرم و اونجا مشغول به کار بشم؟
سلام میشه بگید معلمای رشته تربیت بدنی توی دبیرستان مرد هستن یا زن؟
سلام من رشتم تربیت بدنیه اگه میشه بگید کنکور چه درسایی و چند درصد بزنی قبولی
سلام خسته نباشید من رشته علوم انسانی هستم کلاس یازدهم من میتوانم برم رشته تربیت بدنی چون به فوتبال علاقه دارم
من پایه دهم انسانی هستم میتونم رشته تربیت بدنی برم
من پایه دهم انسانی هستم میتونم رشته تربیت بدنی برم معدلم پایه نهم ۱۹وخوردی شده رشته تربیت بدنی سخته یا آسون
سلام من دانش آموز رشته تجربی سال دوازدهم هستم میخواستم بدونم چطور میتونم کنکور تربیت بدنی بدم یعنی کدوم دروس الزامی هستند؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.
سلام من رشته ام تربیت بدنی هست میخوام کنکور تجربی هم بدم که دیگه کاردانی ندم میشه؟؟
سلام من یازدهم علوم انسانی هستم با معدل ۱۴ یا ۱۵ میشه وارد شد یا نه؟
سلام
من سال یازدهم رشته تجربی هستم آیا میتونم کنکور تربیت بدنی شرکت کنم؟
سلام وقت بخیر
رشته تربیت بدنی در دبیرستان میشه با شرط معدل دانشگا دولتی تربیت بدنی رفت یا باید کنکور بده؟
سلام رشته تربیت بدنی سخت است
سلام من سال یازدهم کامپیوتر هستم میتونم کنکور دانشگاه تربیت بدنی بخونم؟
سلام ببخشید من کلاس هشتم هستم (دوم راهنمایی)میخوام رشته تربیت بدنی برم چه درس هایی مهمه برای این رشته من از این تصاویر سر در نمیارم
از کدوم دروس تربیت بدنی در کنکور ۱۴۰۲ سوال میاد؟
رشته خوبیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

استفاده از مطالب وبلاگ فقط با ذکر منبع مجاز است.